Quántes noves figures hi haurán a Barcelona, desde que que jo no hi visc.Com si rés ja han passat 35 anys.Una abraçada, Montserrat
Wow!!!Your last pics are really great!!!=)
Molt bonica i original.Gràcies
Quántes noves figures hi haurán a Barcelona, desde que que jo no hi visc.
ResponderEliminarCom si rés ja han passat 35 anys.
Una abraçada, Montserrat
Wow!!!
ResponderEliminarYour last pics are really great!!!
=)
Molt bonica i original.
ResponderEliminarGràcies