martes, 13 de abril de 2010

Figura 317


3 comentarios:

  1. Quántes noves figures hi haurán a Barcelona, desde que que jo no hi visc.
    Com si rés ja han passat 35 anys.

    Una abraçada, Montserrat

    ResponderEliminar
  2. Wow!!!

    Your last pics are really great!!!


    =)

    ResponderEliminar
  3. Molt bonica i original.


    Gràcies

    ResponderEliminar