Seguidores

jueves, 29 de octubre de 2009

Escales 015


1 comentario:

makistakis dijo...

Que chulada, colega, sabes una cosa Juanillo esto engancha sabes, me da la impresión que el DIA que me acuesto SIN visitar tu Blog NO duermo tranquilo, y NO exagero nada.
Oye Juan seria una broma de mal gusto- y más tratándose de ti-si no te dijera que ya me gustaría ami dominar TU lengua natal, el gallego.
Mira las traducciones tanto del catalán como del gallego las realizo con el traductor, “Open Trand Apentium”, no suelo ni me gusta ser presuntuoso, en principio era una broma pero cuando e visto te lo tomas en serio, me a resultado muy fuerte, no obstante seguiré si no te importa realizándote los comentarios en gallego, pues un Blog tan Internacional como el tullo creo es bueno que tus seguidores/as vean que este país esta compuesto por un conjunto de otros países con identidades propias.¿estas de acuerdo amigo?, incluso te las publicare en bilingüe.
Venga CAMPEON, un fuerte abrazo, candidato a ABUYELILLO.

Que chulada, colega, sabes unha cousa Juanillo isto engancha sabes, dáme a impresión que o DIA que me deito SEN visitar o teu Blog NON durmo tranquilo, e NON esaxero nada.
Ouve Juan seria unha broma de mal gusto- e máis tratándose de ti-si non dixéseche que xa me gustaría ami dominar A túa lingua natal, o galego.
Mira as traducións tanto do catalán como do galego realízoas co tradutor, ?Open Trand Apentium?, non chan nin me gusta ser presuntuoso, en principio era unha broma pero cando e visto tómascho en serio, ma resultado moi forte, no entanto seguirei si non impórtache realizándoche os comentarios en galego, pois un Blog tan Internacional como o tullo creo é bo que os teus seguidores/as vexan que este país esta composto por un conxunto doutros países con identidades propias.estas de acordo amigo?, mesmo chas publicar en bilingüe.
Veña CAMPEON, un forte abrazo, candidato a ABUYELILLO.